PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kategorie ogłoszeń w serwisach internetowych

  • 1. Data: 2003-08-05 23:31:17
    Temat: Kategorie ogłoszeń w serwisach internetowych
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Tak sobie klikam po serwisach z ofertami pracy i wyklikałem
    sobie ogłoszenie "Magazynier w Salonie przedaży w Radomiu..."
    Nie byłoby w tym nic dziwnego, tyle że zapodałem kryteria:
    IT/Telekomunikacja. Mało tego, inne "kwiatki":
    "Księgowy/a - Szef Zespołu", "Przedstawiciel Działu Sprzedaży"

    Wyszstko to w serwisie http://praca.wp.pl/ katgeoria IT/Tele...

    Gdzie sens, gdzie logika ??? A może się czepiam ???

    pozdrawiam
    Art (admin do wzięcia: Wrocław, K-CE, W-WA)

  • 2. Data: 2003-08-06 08:16:11
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    może dlatego, że zatrudnili ludzi za najniższą krajową zamiast pomysleć o
    fachowcach.

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 3. Data: 2003-08-06 08:42:56
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Wed, 6 Aug 2003 01:31:17 +0200, Artur Żmudzki wrote:

    > Gdzie sens, gdzie logika ??? A może się czepiam ???

    Sens polega na tym, że dziś najwięcej bezrobotnych, to ludzie po
    marketingu/zarządzaniu i informatyce ;-). Dlatego dający ogłoszenia
    (zwłaszcza ogłosznienia z pogranicza 'przekrętu') upychane są w tych
    kategoriach... Założenie jest proste - te działy czytają najbardziej
    zdesperowani ;-) To samo widzę w innych portalach o pracy (gratka, gazeta)

    --
    Grendel