PracaGrupypl.praca.dyskusjeKRUS/ZUS - problem › KRUS/ZUS - problem
    From: "Bod__" <piotrek_kow@usun_to.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: KRUS/ZUS - problem
    Date: Thu, 19 Jun 2003 18:32:57 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@62.181.161.66

    witam

    Czy ktoś z Państwa spotkał się z podobnym problemem - jak go rozwiązać,
    albo kogo kompetentnego poradzić się ?
    Otóż przez ostatnie trzy lata pracowalem (placąc zus) , wczesniej studia,
    szkola srednia itd.,poza tym od 19 roku zycia jestem
    wlascicielem gospodarstwa Teraz, gdy stracilem prace, a potrzebuje byc
    ubezpieczony - w Urzedzie Pracy odmawiają mi
    twierdzac, ze mam gospodarstwo, w Krusie mowia mi, tez nie bardzo moge,
    chyba ze zaplace im bodajze z 10 lat wstecz jakis % ubezpieczenia (jakaś
    pani
    wyliczyla, ze 15 tys.zl)
    Zalezy mi tylko na tym, zeby uregulowac/placic ubezpieczenie, bo w tej
    chwili bedac nieubezpieczonym wiadomo na jakie moge narazic sie koszta w
    razie wypadku.

    --
    Pzdr.
    BOdi