PracaGrupypl.praca.dyskusje › KGB zalozylo nam SLD a PZPR solidarnosc

  • 1. Data: 2003-06-19 02:54:24
    Temat: KGB zalozylo nam SLD a PZPR solidarnosc
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Dlaczego polska musi miec rzady z zewnatrz??

    Wlasnie skonczylem ekonomie i jak jest sytuacja kazdy widzi.Jak was tak
    slucham to nie roazumiem waszego pogardzania Ameryka i wywyzszania sie swoja
    polskoscia. Po pierwsze to my cos chcemy od nich a nie oni od nas ponadto
    oni nie maja nas bardziej w dupie niz np. my bialorusinow. A co do
    czyszczenia kibli to za 1500-2500 $ na miesiac moge czyscic kible w Polsce
    do konca zycia. . A wam wielkim POLAKOM przypominam ze panstwo Jagielonow z
    drugim morzem skonczylo sie jakis czas temu a ostatnia szans na wyjscie z
    rodzimehgo gowna mielismy w 1410 pod Grunwaldem.Patriotyzmem nikt jeszcze
    nie nakarmil rodziny a tym bardziej siebie fajnie jest glosic wielkie chasla
    ale zostawmy to RYWINOWI MILLEROWI KWIATKOWSKIEMU CZAZASTEMU WIECZERZAKOWI
    LAPINSKIEMU I TYM CO HANDLUJA SKÓRAMI W LODZI. Ludzie obudzcie sie macie do
    wyboru telemarketing po sudiach za 450 zl. albo uciekajmy stad wszyscy zanim
    nie zmkna nam calkiem granic do hoolywood.

    To cytat, mysle ze tu jest duzo obudzonych

  • 2. Data: 2003-06-19 09:04:26
    Temat: Re: KGB zalozylo nam SLD a PZPR solidarnosc
    Od: "marek9993 " <m...@N...gazeta.pl>

    eastwoo <s...@p...fm> napisał(a):

    >KGB zalozylo nam SLD a PZPR solidarnosc
    a ponad 13 letni przedłużający się okres przejściowy, dekadencja spowodowana
    końcem stulecia i przełomem stuleci, spodziewane wejście Polski do UE, a
    także inne kłopoty dnia codziennego &#8211; wyzwalają problemy intelektualne, które
    nie wiadomo czy wynikają z niewiedzy, zaślepienia, czy podatności na
    propagandę.
    Marek

  • 3. Data: 2003-06-19 10:45:39
    Od: wojtek <b...@n...o2.pl>

    błąd logiczny,SLD to PZPR

  • 4. Data: 2003-06-22 23:43:34
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    ...ciach...
    > Wlasnie skonczylem ekonomie

    Jak?

    PiotrG

  • 5. Data: 2003-06-23 08:38:00
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    eastwoo <s...@p...fm> napisał(a):

    > uciekajmy stad wszyscy zanim

    Zrób dobry początek i zacznij od siebie. Na początek może zniknij z tej
    listy.

  • 6. Data: 2003-06-23 14:45:07
    Od: h...@p...onet.pl

> [...]
    > nie zmkna nam calkiem granic do hoolywood.
    >
    > To cytat, mysle ze tu jest duzo obudzonych

    sytuacja jaka jest kazdy widzi ale tak czy inaczej wszystko zalezy od nas wiec
    zacznijmy od siebie a nie wytykajmy innym bledow

    jestem z LODZI i nie lubie jak sie poniewiera to miasto tylko bo cos tam sie
    zlego dzieje?
    znasz np. takie nazwiska : Kieslowski, Polanski, Pazura
    oni sa z naszej filmowki znanej na calym swiecie