PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jezyki programowania

  • 11. Data: 2002-08-21 15:58:59
    Temat: Re: Jezyki programowania
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "wally" <w...@p...okay.pl> napisał w wiadomości
    news:3d63a377_2@news.vogel.pl...
    > Jakie, waszym zdaniem, powienien miec opanowane jezyki programowania
    > informatyk aby mogl bez problemu znalezc prace jako programista (pytam, bo
    > podstawy teoretyczne mam i znam C, C++, Delphi, PHP i MySql i nie wiem
    czego
    > sie uczyc w dalszej kolejnosci...:))

    hm.. zalezy co znaczy to magiczne slowo "znam". Ale zakladajac ze faktycznie
    znasz je przyzwoicie to sugerowal bym HTML i JavaScript (ale skoro umiesz
    PHP wiec na pewno je znasz tez). Poza tym na sile "zaliczanie" kolejnych
    jezykow jest bez sensu. Jak bedzie potrzeba opanujesz nastepny jezyk b.
    szybko. Wazne jest zebys mial dobre podstawy - czyli analize algorytmow,
    zlozonosci obliczeniowej, przetwarzanie rozproszone, metody translacji. No i
    moze jakis modny rodzynek: algorytmy genetyczne czy sieci neuronowe. Czyli
    nic ponad ta nudna teorie ze studiow ;)

    --
    l...@s...pl

  • 12. Data: 2002-08-21 16:01:31
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Axel D." <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości

    > ogolnie mozna powiedziec, ze jak juz sie nauczyc programowac i nauczysz
    > sie skladni przynajmniej 2 jezykow to z reszta pojdzie ci szybciutko.
    > ja np. php nie uczylem sie wcale - wyczytalem tylko o skladni, typach
    > zmiennych, no a funkcje to juz w wyszukiwarce znajdowalem - nie ma
    > problemu.

    no tak, jak sie zna c to w javascript i php sie wchodzi jak w ciasto :]

    --
    l...@s...pl

  • 13. Data: 2002-08-21 16:03:29
    Od: "MP" <n...@k...pl>

    Użytkownik "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:ak08jv$kv$1@news2.tpi.pl...

    > He, he ... to "wkrótce" w kontekscie C# to juz slychac od 2 lat ....
    > Ja tam polecam jave.

    He, he... Widze, ze nie jestes na biezaco....

  • 14. Data: 2002-08-21 16:05:09
    Od: "MP" <n...@k...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rumatowski" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Watpie. C# jest tylko pod "jedyny wlasciwy system". A po drugie tak
    > wiele od Javy sie nie rozni.

    1. Jak powstanie CLR do Linuxa (juz prawie jest napisany - ale ja w to
    osobiscie nie wierze) to na Linuxa tez bedzie.
    2. Eee tam. Wcale nie jest taki podobny...

  • 15. Data: 2002-08-21 16:05:57
    Od: "Adam Karpierz" <karpierz@_NOSPAM_alpha.pl>

    Użytkownik "MP" <n...@k...pl> napisał:

    > 1. Jak powstanie CLR do Linuxa (juz prawie jest napisany -
    > ale ja w to osobiscie nie wierze) to na Linuxa tez bedzie.

    A to dlaczego ?
    Przeciez na FreeBSD jzu dawno jest.
    Czyzby Linux byl az tak "inny" ?

    > 2. Eee tam. Wcale nie jest taki podobny...

    Eee tam. Bardzo podobny (jako jezyk oczywiscie)

    Adam Karpierz

  • 16. Data: 2002-08-21 16:07:27
    Od: "david vabia" <v...@p...onet.pl>

    Jack's Smirking Revenge <m...@h...com> wrote:
    :: He, he ... to "wkrótce" w kontekscie C# to juz slychac od
    2 lat ....
    :: Ja tam polecam jave.

    Co kto lubi. Było to już tutaj wałkowane.

    david vabia

  • 17. Data: 2002-08-21 16:09:25
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    MP wrote:

    > 1. Jak powstanie CLR do Linuxa (juz prawie jest napisany - ale ja w to
    > osobiscie nie wierze) to na Linuxa tez bedzie.

    Na pewno nie powstanie pod GPL, bo MS juz o to zadbal w swym nowym
    modelu licencyjnym.

    > 2. Eee tam. Wcale nie jest taki podobny...

    Mozesz rozwinac?
    Wskaz prosze jakas wieksza roznice. I mam na mysli C# vs Java a nie .NET
    vs Java.

    Grzechu
    --
    G.R.Z.E.C.H.U.: General Robotic Zombie Engineered for Calculation and
    Hazardous Utility

  • 18. Data: 2002-08-21 16:10:56
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    MP wrote:

    > He, he... Widze, ze nie jestes na biezaco....

    Cos przeoczylem? Czy istnieje wiecej niz 1(slownie: jeden) serwer
    aplikacji napisany w C# i latajacy na ktoryms z Unices?

    Grzechu

  • 19. Data: 2002-08-21 16:12:26
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    Axel D. wrote:

> [...]
    > ja np. php nie uczylem sie wcale - wyczytalem tylko o skladni, typach
    > zmiennych, no a funkcje to juz w wyszukiwarce znajdowalem - nie ma

    To sie sprawdza tylko jesli nie wychodzisz poza rodzine jezykow.
    kompletnie sie nie sprawdza jesli zmieniasz n.p programowanie
    imperatywne na funkcyjne.

    > axel d.

    Grzechu

  • 20. Data: 2002-08-21 16:14:44
    Od: Grzegorz Rumatowski <g...@o...pl>

    Adam Karpierz wrote:

    > A to dlaczego ?
    > Przeciez na FreeBSD jzu dawno jest.
    > Czyzby Linux byl az tak "inny" ?

    Jako system nie. Ale BSD License != GPL. I tu dla spolecznosci Linuxowej
    jest problem.

    > Eee tam. Bardzo podobny (jako jezyk oczywiscie)

    Dokladnie. Prawie kopia, z pewnymi dodatkami.

    > Adam Karpierz

    Grzechu