PracaGrupypl.praca.dyskusje › DOOR -poland

  • 1. Data: 2006-06-09 17:16:27
    Temat: DOOR -poland
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    Czy macie może jakieś doświadczenia z firmoą DOOR -poland?
    Czy współpraca z tą firmą na zasadzie franczyzy jest korzystna?
    Będę wdzięczna za wszelkie informacje

    Pozdrawiam
    Katarzyna

  • 2. Data: 2006-06-09 18:39:09
    Temat: Re: DOOR -poland
    Od: "exit" <josh11(wytnij)@wp.pl>

    Użytkownik "KasiaKC" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy macie może jakieś doświadczenia z firmoą DOOR -poland?
    > Czy współpraca z tą firmą na zasadzie franczyzy jest korzystna?
    > Będę wdzięczna za wszelkie informacje

    Firma nalezy do czolowki firm szkoleniowych na rynku.Jako freelancer to ile
    zarobisz zalezy od Ciebie bo to ty pozyskujesz klientow na szkolenia.Do tego
    dochodza szkolenia organizowane przez sama firme Door Poland.
    Kase mozna zarobic i to dobra ale wszystko zalezy od Ciebie.

    pozdrawiam
    exit

  • 3. Data: 2006-06-10 16:02:56
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    Dziękuję za informacje. Idę tam we wtorek na rozmowe tylko nie mam co na
    siebie włożyć... aaaa....

    K.

  • 4. Data: 2006-06-11 17:28:01
    Od: "jaQbek [z Gorzowa]" <j...@n...spam>

    > Dziękuję za informacje. Idę tam we wtorek na rozmowe tylko nie mam co na
    > siebie włożyć... aaaa....
    Warszawa, ul. Włodarzewska ?

  • 5. Data: 2006-06-12 10:37:56
    Od: "KasiaKC" <k...@i...pl>

    > Warszawa, ul. Włodarzewska ?

    Tak, a co?
    K.

  • 6. Data: 2006-06-13 17:40:47
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    > Tak, a co?
    A bo pracuję piętro wyżej :) Pozdrów Elwirę, jak będziesz na rozmowie :D