PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie uprawnienia? › Jakie uprawnienia?
    From: ":\(" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jakie uprawnienia?
    Date: Mon, 16 May 2005 23:50:18 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@host4-28.btk.net.pl

    Witam grupowiczów.
    Jestem tu nowy i chciałbym uzyskać nieco istotnych dla mnie informacji.
    Mianowicie chciałbym założyć może nie tyle szkołę języków obcych, co
    prowadzić kursy języka angielskiego. Odbywałoby się to na zasadzie
    International House albo Empik. Nie byłaby to szkoła typowa lecz firma
    dwuosobowa która wynajmuje pomieszczenia i naucza angielskiego za pieniądze
    zawarte w cenie kursu.
    Chodzi teraz o kwestie prawne. Czy potrzeba mieć jakieś specjalne
    uprawnienia? Przygotowanie pedagogiczne itp? Czy wystarzcy że są to osoby
    pełnoletnie? Gdzie mogę zaczerpnąć wiedzy na temat tych wszystkich kwestii z
    prowadzeniem takiej działalności związanych?

    PS. Google nie pomogło

    Pozdrawiam
    Wilk