PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie uprawnienia? › Re: Jakie uprawnienia?
  • Data: 2005-05-16 22:13:46
    Temat: Re: Jakie uprawnienia?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 May 2005 23:50:18 +0200, :( <d...@p...onet.pl> napisał:

    > Gdzie mogę zaczerpnąć wiedzy na temat tych wszystkich kwestii z
    > prowadzeniem takiej działalności związanych?

    pl.biznes ?
    grupy poswiecone tlumaczeniom, jezykom obcym?
    kratorium oswiaty ?

    Wydaje mi sie, ze jesli nie bedizecie wydawali certyfikatow, a wewnetrzne
    swiadectwo odbycia ilustam godzinnego kursu jezyka, to nie potrzeba jakis
    kwalifikacji dodatkowych, jesli ktos ma zyczenie placic za takq
    dzialalnosc.

    Sprawdz moze po ekd
    http://www.effect.com.pl/effectpl/ekd.htm

    pytajac sie w urzedzie, czy taka dzialalnosc wymaga osobnych zezwolen.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##