PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie to stanowisko (nazwa) ? › Jakie to stanowisko (nazwa) ?
  • Data: 2004-12-07 10:44:45
    Temat: Jakie to stanowisko (nazwa) ?
    Od: "Radzioslaw" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!!
    Drodzy Grupowicze.
    Jestem w malej kropce. Nie jestem w stanie znalezc odpowiedniego stanowiska
    pracy (chodzi mi o nazwe).
    Osoba zajmuje sie:
    - szkoleniami
    - jest kierownikiem dzialu jakosci (odpowiada za jakosc wykonywanej pracy
    przez odpowiednie dzialy, oraz kontroluje ta jakosc)
    - odpowiada wiedze tych zespolow pod wzgledem merytorycznym (tworzy
    procedury)
    - zazleca rozne prace kierownikom zespolow i je
    kontroluje
    Oto czym sie zajmuje dana osoba.
    Nie jestem w stanie znalezc dla niej odpowiedniego stanowiska. Czy ktos zna
    jakies stanowisko, ktore by odpowiadalo pracom wykonywanym przez dana osobe,
    badz czy mozna gdzies znalezc (w jakims slowniku) takowe stanowisko ?
    Z gory dziekuje.

    Z powazaniem,
    RadekK