PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie są zarobki w Orlenie? › Re: Jakie są zarobki w Orlenie?
    From: w...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie są zarobki w Orlenie?
    Date: 24 Jan 2008 15:50:57 +0100

    > Tydzien tem w wyborczej napisali ze w Orlenie srednia płaca to 5300 zł

    oczywiście 5300 zł w kwocie brutto

    mój kolega pracuje jako spec ds. zakupów i dostaje po 3 latach 2200 do ręki,
    inny znajomy jako aparatowy ze stażem 15 lat dostaje do ręki 2800, czy to jest
    dużo czy mało? sami oceńcie biorąc pod uwagę zagrożenie życia na terenie
    kombinatu... a propos, w zeszłą sobotę coś wybuchło (podobno reaktor PP) raniąc
    4 osoby. Oczywiście w prasie cichutko...