PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki projekt na six sigma green belt?

  • 1. Data: 2010-06-24 17:02:52
    Temat: Jaki projekt na six sigma green belt?
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,

    Zdecydowalem sie zrobic certyfikat six sigma green belt. Szukalem w
    internecie i nie znalazlem nigdzie informacji jakie warunki musi spelnic
    projekt zeby byl odpowiedni na
    1. realizacje podczas zajec,
    2. zaliczenie kursu.
    Moja sytuacja jest nieco skomplikowana, nie moge tego szkolenia laczyc z
    moim miejscem pracy. Bede wdzieczny za kazda informacje.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-06-24 20:52:26
    Temat: Re: Jaki projekt na six sigma green belt?
    Od: Damianos <d...@g...com>

    On 24 Cze, 19:02, "Lukasz S." <g...@y...co.uk>
    wrote:
> [...]
    > Moja sytuacja jest nieco skomplikowana, nie moge tego szkolenia laczyc z
    > moim miejscem pracy. Bede wdzieczny za kazda informacje.

    Jesteś zmuszony zrobić ten certyfikat czy tak dla siebie? Zakładam, że
    pracujesz w przemyśle samochodowym w amerykańskiej korporacji. Jeżeli
    nie możesz tego zrobić u siebie, to myślę, że będzie ciężko. Z tego co
    pamiętam to przejście szkolenia to nie to samo to zdobycie
    certyfikatu. Mimo wszystko certyfikacje najlepiej zrobić wewnątrz
    firmy pod okiem doświadczonego Black Belta.