PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zakladowy Fundusz Pracy

  • 1. Data: 2002-08-20 12:09:35
    Temat: Zakladowy Fundusz Pracy
    Od: y...@p...onet.pl

    Witam,

    pytanie w kwestii formalnej. Czy wysokość ZFŚŚ (bony, doplaty do kina itp. ) na
    poszczegolnego pracownika moze byc uzaleznionan od wysokości dochodów jego
    rodziny?

    Wg mnie od zarobkow pracownika moze. Ale dlaczego pracodawca ma poznac wysokosc
    moich wspolnych zarobkow z zona? Tzn. ze wchodzimy to w kwestie danych
    osobowych tzn. firma bedzie miala dostep do wysokosci moich wspolnych dochodow.
    A to na dzis zna tylko Urzad Skarbowy.

    Idac dalej ZFŚŚ jest wypracowywany przez pracownikow firmy a nie przez ich
    rodziny...

    Moze zabrnalem za daleko, co wy o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2002-08-20 13:18:19
    Temat: Re: Zakladowy Fundusz Pracy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 20 Aug 2002 14:09:35 +0200, y...@p...onet.pl
    zakodował:

    >pytanie w kwestii formalnej. Czy wysokość ZFŚŚ (bony, doplaty do kina itp. ) na
    >poszczegolnego pracownika moze byc uzaleznionan od wysokości dochodów jego
    >rodziny?

    Zgodnie z ustawą nawet powinna.
    art. 8.1 ustawy o ZFŚS

    --