PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki adres internetowy strony z...?

  • 1. Data: 2005-01-09 10:40:06
    Temat: Jaki adres internetowy strony z...?
    Od: "Mateusz Psikuta" <p...@a...edu.pl>

    Witam,

    Ja do Was z takim zapytaniem, mianowicie: jaki adres posiada strona
    internetowa ofert pracy proponowanych prez instytucję państwową?

    Czy jeszcze istnieje?

    Dziękuje za wszystko,
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-01-09 13:52:59
    Temat: Re: Jaki adres internetowy strony z...?
    Od: "Ajron" <a...@p...fm>

    > jaki adres posiada strona
    > internetowa ofert pracy proponowanych prez instytucję państwową?

    To sie nazywa "Urząd Służby Cywilnej".
    Link do wyszukiwarki ofert pracy:
    http://www.usc.gov.pl/apps/fr/index.jsp?place=usc_su
    b_menu_a&news_cat_id=144

    Ajron.

  • 3. Data: 2005-01-09 20:30:04
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Mateusz Psikuta; <crr1na$mnk$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Witam,
    >
    > Ja do Was z takim zapytaniem, mianowicie: jaki adres posiada strona
    > internetowa ofert pracy proponowanych prez instytucję państwową?
    >
    > Czy jeszcze istnieje?

    http://www.usc.gov.pl jeżeli zrozumiałem dobrze "instytucję państwową"
    ;)

    Flyer