PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zostac kosztorysantem

  • 1. Data: 2005-06-30 14:11:24
    Temat: Jak zostac kosztorysantem
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    Witam
    Czy moglby ktos udzielic rady 'jak zostac kosztorysantem budowlanym' trzeba
    miec ukonczone odpowiednie studia/kursy czy moze jakos inaczej.
    Prosze o podpowiedzi w tej kwestii.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-06-30 16:11:24
    Temat: Re: Jak zostac kosztorysantem
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Rafal napisał(a):
    > Czy moglby ktos udzielic rady 'jak zostac kosztorysantem budowlanym' trzeba
    > miec ukonczone odpowiednie studia/kursy czy moze jakos inaczej.

    Trzeba znać się na budownictwie, dokładnie znać technologię wykonywania
    robót, znać KNR, umieć posługiwać się programami do kosztorysowania,
    umieć "sprzedać" wykonane roboty itd. Obecnie umiejętność
    kosztorysowania to zbyt mało aby otrzymać pracę.
    Wwa

  • 3. Data: 2005-06-30 19:53:46
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <da0ule$523$1@inews.gazeta.pl> Rafal napisał(a):

    > Czy moglby ktos udzielic rady 'jak zostac kosztorysantem budowlanym' trzeba
    > miec ukonczone odpowiednie studia/kursy czy moze jakos inaczej.
    > Prosze o podpowiedzi w tej kwestii.

    Mój znajomy, mgr budownictwa. Wiedza ze studiów mu do tego wystarcza. No i
    oczywiście obeznanie z rynkiem i technologiami, ale to się zdobywa na bieżąco.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 4. Data: 2005-07-01 01:21:39
    Od: cura <m...@d...majlowy>

    Na pl.praca.dyskusje napisane przez Ciebie zostało:
    > Witam
    > Czy moglby ktos udzielic rady 'jak zostac kosztorysantem budowlanym' trzeba
    > miec ukonczone odpowiednie studia/kursy czy moze jakos inaczej.

    Obsluguje jedna firme kosztorysujaca i z tego co tam widze to niemal
    wszyscy pracownicy sa po studiach zwiazanych z budownictwem. Ci, ktorzy
    nie maja studiow, maja bardzo duze doswiadczenie, lata pracy na budowach
    itp.
    Tak jak pisali moi przedpiscy, potrzebna jest dobra znajomosc
    oprogramowania kosztorysujacego, zasad, norm, wyceny, czesto takze z innych
    branz - np. instalacje elektryczne, wod-kan itp.

    pozdrawiam,
    --
    cura