PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?

  • 1. Data: 2002-01-16 21:10:48
    Temat: Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?
    Od: l...@p...onet.pl (LS)

    Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?

    Nie stac mnie na prawnika.
    W czasie posiedzenia sadu przeciwnik uzupelnia akta o dodatkowe
    dokumenty.
    Sad daje mi siedem minut na zapoznanie sie z nimi.
    Jak mam sie odezwac do sadu aby odroczyc proces, jaki powod podac.

    Chodzi mi o to aby miec wiecej czasu na zanalizowanie sytuacji.

  • 2. Data: 2002-01-17 10:35:27
    Temat: Re: Jak ze wzgledow formalnych odroczyc proces ?
    Od: "wm" <i...@w...com.pl>

    > Jak mam sie odezwac do sadu aby odroczyc proces, jaki powod podac.

    Idz na pl.soc.prawo

    Pozdrawiam
    R.