PracaGrupypl.praca.dyskusje › jestem studentem, chce pojechac na wakacje do pracy do Hiszpani

  • 1. Data: 2002-01-16 16:45:32
    Temat: jestem studentem, chce pojechac na wakacje do pracy do Hiszpani
    Od: m...@p...com (Michal)

    Witam!
    Jestem studentem i chcialbym w czasie wakacji pojechac na
    troche dluzej do Hiszpani podszkolic jezyk, oczywiscie musze jakos tam
    na ten wyjazd zarobic. Czy ktos z Was wie moze jak tam znalezc prace,
    legalna/nielegalna, czy sa jakies biura/organizacje ktore pomagaja w
    tym "przedsiewzieciu", w jakim terminie najlepiej znalezc prace, w
    jakim regionie, w jakim charakterze... Pytan bez konca, dlatego
    najchetniej prosilbym o odpowiedz kogos, kto na czyms takim juz
    niedawno byl.
    Z gory dziekuje
    Michal

  • 2. Data: 2002-01-16 16:55:45
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michal <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...tpi.pl...

> [...]
    > jakim regionie, w jakim charakterze... Pytan bez konca, dlatego
    > najchetniej prosilbym o odpowiedz kogos, kto na czyms takim juz

    Ostatnio słychać o ofertach sezonowych w Hiszpanii, przy zbiorze cytrusów i
    truskawek. Co prawda oferta ta dotyczyła głównie bezrobotnych, ale z tego,
    co mówią w TV, zainteresowanie nie jest wielkie, a Hiszpanie ludzi
    potrzebują. Przejdź się do PUP i spytaj. Tylko nie daj się od razu spławić
    :-)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Jakub

  • 3. Data: 2002-01-17 18:42:18
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl>

    I hiszpanie chca przez PUP zciagac polakow do zbierania cytrusow ? Nie maja
    juz swoich bezrobotnych ?

    --
    pg

    www.trampek.prv.pl

    Użytkownik Jakub Zysnarski <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a24be9$oct$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-01-18 11:29:00
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pawel Galinski <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a275q3$o3e$...@k...task.gda.pl...
    > I hiszpanie chca przez PUP zciagac polakow do zbierania cytrusow ? Nie
    maja
    > juz swoich bezrobotnych ?

    Nie za te pieniądze :-) AFAIK 24 EURO/dzień.