PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak założyć działalność

  • 21. Data: 2007-08-20 19:19:18
    Temat: Dziękuje
    Od: "Poldek" <p...@p...onet.pl>

    Dziękuję. Przeglądnąłem stronę. Robi wrażenie dobrze przygotowanej. Pozdrawiam i
    jeszcze raz dziękuje

  • 22. Data: 2007-08-20 19:44:45
    Temat: Re: Dziękuję za "dobre rady"
    Od: "o." <z...@v...pl>

    > To teraz jeszcze napisze o co nam tu wszystkim chodzi.
    > Przyszedles tutaj. Wysililes sie - skrobnales posta, zadajac wielkie wazne
    > dla Ciebie pytanie - podajcie mi odpowiedz na tacy. I od razu z pretensjami
    > bo nikomu nie chce sie za darmo za Ciebie myslec.
    >
    > Nie byles laskaw przejrzec archiwum, googla (albo slabo do tego sie
    > przylozyles).
    (dłuuuuuugi post)

    A wy wszyscy jestescie b. "życzliwi" i "pomocni". ;))
    Nie chce wam sie pomóc, albo nie znacie odpowiedzi - OK. rozumiem.
    Ale wypisywać długie posty podobne do zacytowanego wyżej, to wam sie chce.
    Polska mentalność.

    Co do dzialalnosci gosp:
    Kroki w skrocie:
    1. Urzad Miasta (mają szczegolowe ulotki z info jak po kolei zalozyc
    dzialalnosc). Wykaz rodzajow dzialalnosci.

    2. GUS. Resjestr przedsiebiorcow.

    3. ZUS. (DRA)

    4. urzad podatkowy. Wybor rodzajow opodatkowania.

    W międzyczasie koniecznosc zalozenia konta firmowego.

    pozdr.
    o.
    w urzedach powiedza ci o kolejnych krokach. najwazniejszy urzad miasta na
    poczatek.