PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wyslac CV?

  • 41. Data: 2006-07-03 09:29:09
    Temat: Re: Jak wyslac CV?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    januszek napisał(a):

    [...]

    > Potęga MSO leży w zarządzaniu grupowym - tak i oprogramowaniem jak
    > i dokumentami. OO jeszcze koncepcyjnie do tego etapu nawet nie doszedł.
    > Dlatego debatowanie o wyższości jednego nad drugim nie ma żadnego sensu.
    > Moim zdaniem każdy dokument należy wysłać tak aby adresat był w stanie
    > go odczytać. W omawianym tu przypadku najlepszym wydaje mi się wykonaie
    > telefonu i zadanie prostego pytania.

    Gorzej, że zdarzają się ogłoszenia (i to nawet dość często) gdzie masz
    tylko email, a nazwa firmy to pojawia się dopiero w późniejszym etapie.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2006-07-03 09:56:06
    Od: "Monika" <m...@p...wp.pl>

    > Gorzej, że zdarzają się ogłoszenia (i to nawet dość często) gdzie masz
    > tylko email, a nazwa firmy to pojawia się dopiero w późniejszym etapie.

    Nikt nie zabrania ci wysłać cv w kilku formatach, albo wyslij w jdnym i
    napisz uwagę że jesli odczyt tego formatu nie jest możliwy to prosze zajrzeć
    na strone www gdzie zamieścisz swoje CV.

    Monika

  • 43. Data: 2006-07-03 10:07:38
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    januszek wrote:

    > Potęga MSO leży w zarządzaniu grupowym - tak i oprogramowaniem jak
    > i dokumentami. OO jeszcze koncepcyjnie do tego etapu nawet nie doszedł.

    A czy ja napisałem, że OO ma lepszą filozofię? Wordprocesory jako takie
    mają niewłaściwą jak dla mnie filozofię obsługi... Klikać w obiekt z
    nadzieją,że otworzy nam się właściwe okno z istotnymi dla nas
    informacjami, które chcemy zmienić.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl

  • 44. Data: 2006-07-03 21:27:32
    Od: Paweł Chrobak <b...@o...pl>

    Witam , tak czytam i czytam i pragnę powiedzieć, że według najnowszego
    rozporządzenia do ustawy o / odnośnie informatyzacji państwa /
    (jeśli ktoś będzie nalegał to znajdę całe rozporządzenie)
    dokumenty OpenDocument i pdf są oficjalnym standardem dopuszczonym
    przy elektroniczne wymianie informacji.

    doc też, ale widziamy powoli zauważanie OpenDocument (przez rząd polski
    ;) i wolę migracji w stronę otwartych standardów.
    O OpenDocument wspominam, bo niedawno ministerstwo edukacji dotowało ok
    2 mln zł projekt spolszczenia OpenOffice 2 , widocznie też już widzą ile
    kosztują licencję za office do szkół i ich to boli ;)

  • 45. Data: 2006-07-04 07:34:02
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > W Polsce najwazniejsze jest to, w jakiej formie slac aplikacje i jak
    > przypodobac
    > sie przydupasom, ktorzy je czytaja. Polska to kraj...

    Jak Ci sie tak bardzo nie podoba to sie wynies na zachod!

    Przesyłanie CV, w ktorym informacje sa "wrzucone" w treść maila bez
    ładu i
    składu plus do tego fotka zrobiona chyba komórką na tle regału
    świadczą
    tylko o całkowitej ignorancji i niepoważnym traktowaniu potencjalnego

    pracodawcy.

    CV i LM to jakby nie patrzec oficjalna, służbowa korespondencja i
    powinna
    być stworzona wg pewnych zasad a nie w stylu i o treści "Kali być
    silna,
    Kali chcieć dobra praca..."

    pozdrawiam

  • 46. Data: 2006-07-04 07:41:21
    Od: "homereska" <h...@g...com>

    > Nie kazdy pracodawca jest informatykiem i nie kazdy aplikujacy jest
    > informatykiem.

    naprawdę nie trzeba być informatykiem, żeby zainstalować a tym
    bardziej obsługiwać acrobat readera... to prawie jak windowsowy
    kalkulator czy wordpad... niby są ale mało kto ich używa

    pozdrawiam

  • 47. Data: 2006-07-15 11:30:43
    Od: "Zibi" <T...@w...pl>

    [...]
    naprawdę nie trzeba być informatykiem, żeby zainstalować a tym
    bardziej obsługiwać acrobat readera... to prawie jak windowsowy
    kalkulator czy wordpad... niby są ale mało kto ich używa

    Zgadzam się. Dodam jeszcze, że wraz z CV-ką można w stopce wysłać link do
    pobrania czytnika i instrukcję jego zainstalowania. ;) Albo nie, trzy
    załączniki - CV, list i instalka ;)))))

    Pozdrawiam,
    Zibi

  • 48. Data: 2006-07-24 23:45:54
    Od: "gslabs" <g...@w...pl>

    "Zibi" <T...@w...pl> wrote in message

    > Zgadzam się. Dodam jeszcze, że wraz z CV-ką można w stopce wysłać link do
    > pobrania czytnika i instrukcję jego zainstalowania. ;) Albo nie, trzy
    > załączniki - CV, list i instalka ;)))))

    To apropos pdf.
    I sam jestem zwolennikiem pdf. Szkoda tylko ze polskim rekrutujacym MOZE
    to nie podpasowac, i sinym dasem i luznym plasem wywala pdf-a do kosza,
    bo im sie akurat nie bedzie chcialo ogladac czegos, czego ich MS Office
    nie przeczyta.
    Moim zdaniem to bledne kolo przerywa dzis regula rynku. Teraz to pracodawcy
    walcza o pracownika, ktorego na rynku brakuje. I kwestie fochow rekruterow
    wkrotce na tej grupie odejda w niebyt.

    pozdrawiam
    gslabs