PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak wycenić ...:??? › Re: Jak wycenić ...:???
    From: "Wiesiek" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak wycenić ...:???
    Date: Mon, 30 Dec 2002 16:36:20 +0100

    Prezes Zarządu ładnie brzmi, ale oczywiście zdajesz sobie sprawe z
    odpowiedzialności jaką niesie taki ładny wpis w wizytówce. Oczywiście wiesz
    o tym, że jako Zarząd odpowiadasz za wszystko, wszystkim i przed każdym.
    Zastanów sie nad tym.
    Przepraszam za takie pesymistyczne podejście do sprawy,ale ......
    Pozdrawiam
    WC