PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..

  • 11. Data: 2003-01-10 13:51:55
    Temat: Re: Jak traktuje sie absolwentow w urzedzie pracy..
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Witam Cie Tomku,

    Owszem, milam na mysli UP w Kraku.
    Zgadza sie, oferty tam figurujące są stare i w wiekszosci nieaktualne (choc
    Panie nie chca tego przyjąc do wiadomosci)
    Mam pytanie jak to jest z tym ubieganie sie o staz? czy moge isc do
    jakiejkolwiek firmy i powiedziec ze chce u nich byc na stazu, a jak sie
    zgodzą to mam isc do urzedu zatrudnienia i powiedziec ze cos takiego
    znalazlam? i co? UP mi bedzie placic te 450 zl za ten staz czy bedzie to za
    darmo?
    Sorrki ze pytam, ale sama nie wiem czy zostalam dobrze poinformowana.

    Pozdrawiam
    Anutka

    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________

    > Witam.
    > Po numerze pokoju 209 domniemywam, ze jest to GUP w Krakowie na ul.
    Wąwozowej.
    > Ja szczerze mowiac nie mam zlych wspomnien zwiazanych z tym urzedem, moze
    > dlatego, ze pojawiam sie tam wyjatkowo rzadko dlatego, ze uwazam , ze jest
    > bez sensu, poniewaz oferty tam umieszczone wisza od 2 miesiecy te same, a
    > wiekszosc , ktora dotyczylaby mojego fachu to akwizycja. Dlatego szukam
    pracy
    > stazu absolweckiego samodzielnie.
    > Mimo to narazie i tak nie ma kasy nawet na te staze, bo pytalem niedawno w
    Gupi-

  • 12. Data: 2003-01-10 17:58:18
    Od: t...@p...onet.pl

    Witaj.
    Dokładnie, masz racje. Wystarczy, ze znajdziesz firmę, która będzie chciała Cię
    przyjąć na co najmniej 3 miesiace, pracodawca wypełnia przyniesioną przez
    Ciebie umowę (dostępną w pokoju 213 - tu nie ma kolejek:) ). Następnie wracasz
    do tego pokoju 213 z uzupełnioną dokumentacją i czekasz na decyzję, myslę , ze
    kolo 2 tygodni. Ale bylem niedawno w urzedzie i dowiedzialem , ze nie ma na to
    kasy , narazie, wiec doradzono mi , abym mimo to przyniósł wypełnione papierki
    od pracodawcy juz teraz, poniewaz rośnie sterta wniosków i jezeli bedzie na to
    kasa to moge się juz nie zalapac.
    Po przeczytaniu Twojego pierwszego posta, z którego można wywnioskować o
    umiejętnościach, myslę, ze nie bedziesz miala wielkich problemów ze
    znalezieniem pracodawcy na staż.
    pozdrowienia
    tomek