PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak tow końcu jest z tymi urlopami?

  • 1. Data: 2002-11-13 10:26:18
    Temat: Jak tow końcu jest z tymi urlopami?
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Obecnie mam przepracowane 11 mieisęcy, z czego 3 miesiące u jednego
    pracodawcy, 3 u drugiego i 5 u obecnego. Mam również wyższe wykształcenie,
    co liczy się jako 8 lat pracy. Ile w takim razie przysługuje mi urlopu na
    dzien dzisiejszy, a ile po zakończeniu pełnego roku "kariery zawodowej". czy
    istotne jest to, ile pracuję u obecnego pracodawcy?

    Pozdrawiam i przepraszam, jeśli to już było
    JAkub

  • 2. Data: 2002-11-14 18:07:39
    Temat: Re: Jak tow końcu jest z tymi urlopami?
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > istotne jest to, ile pracuję u obecnego pracodawcy?
    >
    > Pozdrawiam i przepraszam, jeśli to już było

    Wg mnie to prawo do urlopu nabyles u drugiego pracodawcy (w sumie miales juz
    6 m-cy pracy) ale w wymiarzez 1/2 urlopu przyslugujacego po przepracowaniu
    roku - w Twoim przypadku 10 dni (po roku 20dni). W zwiazku ztym, iz pierwszy
    urlop w zyciu pracownika nie jest urlopem proporcjonalmym, drugi pracodawca
    powienien Ci udzielic 10 dni urlopu, albo wyplacoc za te 10 dni ekwiwalent.
    Prawo do kolejnych 10 dni urlopu uzyzkujesz o trzeciego pracodawcy jak
    przepracujesz kolejne 6 m-cy czyli w Twoim przypadku zostal Ci jeszcze 1
    m-c. Pozniej co roku nabywasz praco do kolejnego urlopu jak kazdy "normalny"
    pracownik.