PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z kolejna umowa ? › Jak to jest z kolejna umowa ?
    From: "Piotrek R." <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to jest z kolejna umowa ?
    Date: Fri, 1 Feb 2002 10:22:50 -0000
    Sender: p...@p...onet.pl@213.76.137.194

    Dzień dobry i witam wszystkich

    Mam pewien problem. Przedwczoraj skonczyła się moja umowa okreslona
    na 1 rok) i jak do tej pory nie dano mi do podpisania nowej ( nie
    zostalem tez oficjalnie zawiadomiony czy bede dalej tu pracowal).
    Podobno w przepisach jest tak, ze jesli w chwili przyjscia do pracy w
    1 dzien nastepny po wygasnieciu starej umowy i jesli nie wezwali mnie
    do podpisania umowy nowej to w swietle prawa zostaje zatrudniony w
    umowe na czas nieokreslony ? . Czy tak jest faktycznie ?. Wszystko
    jest bardziej zagmatwane bo moj szef dopiero przedwczoraj podpisal
    wniosek o wystawienie nowej umowy i ma byc ona gotowa w ciagu siedmiu
    dni ( wczesniej nie mogl tego zrobic bo jeszcze nie mial odpowiednich
    kompetencji). Zostalem o tym fakcie przedwczoraj oficjalnie
    powiadomiony i zebym sie nie martwil bo bede dalej tu pracowal ale
    nieofcjalnie dowiedzialem sie ze nowa umowa nie jest zbyt korzystna
    dla mnie i teraz nie wiem czy zwiazku z tym ze pracodawca zaniedbal
    przepisowe zawiadomienie mnie z dwutygodniowym wyprzedzeniem czy
    zechce przedluzyc ze mna umowe o prace ( gdybym sam nie dowiadywal sie
    to pewnie do dzisiaj nic by nie bylo wiadomo) moge starac sie
    negocjowac o jakies korzystniejsze warunki umowy - bo moze byc to
    gwozdz do zwolneinia mnie a nie do jakis korzysci :). Sprawa jest dosc
    pilna bo jak umowa bedzie gotowa to bedzie trudniej mi cos zmienic.
    Dzieki za sugestie.

    Piotrek