PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z dietami i delegacjami ? › Jak to jest z dietami i delegacjami ?
    From: "Jerzman" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak to jest z dietami i delegacjami ?
    Date: Tue, 8 Mar 2005 10:03:35 +0100

    Witam

    Czy mozecie mi wyjaśnić jak to jest z delegacjami i dietami ?
    tzn.
    Byłem pełne 2 dni w Niemczech w zeszłym miesiacu i teraz nie wiem jak mam
    się za to rozliczyć ( mój pracodawca nie da mi nic jak się sam nie dopomnę)
    :-(((

    Czy powinienem dostać pieniądze za dietę i delegację czy to jakoś razem ?
    I czy jak pracodawca postawił śniadanie i w nocy kolację jednego dnia ( o
    obiedzie zapomniał) czy to powinno się odjąć od należnej diety ?
    Jak to jest według prawa pracy ?
    Dzieki za pomoc
    Łukasz