PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak to jest z dietami i delegacjami ? › Jak to jest z dietami i delegacjami ?
  • Data: 2005-03-08 09:03:35
    Temat: Jak to jest z dietami i delegacjami ?
    Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Czy mozecie mi wyjaśnić jak to jest z delegacjami i dietami ?
    tzn.
    Byłem pełne 2 dni w Niemczech w zeszłym miesiacu i teraz nie wiem jak mam
    się za to rozliczyć ( mój pracodawca nie da mi nic jak się sam nie dopomnę)
    :-(((

    Czy powinienem dostać pieniądze za dietę i delegację czy to jakoś razem ?
    I czy jak pracodawca postawił śniadanie i w nocy kolację jednego dnia ( o
    obiedzie zapomniał) czy to powinno się odjąć od należnej diety ?
    Jak to jest według prawa pracy ?
    Dzieki za pomoc
    Łukasz