PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukacie pracy?

  • 1. Data: 2004-10-23 17:10:55
    Temat: Jak szukacie pracy?
    Od: "kazoo" <...@...pl>

    Podzielicie sie ze mna sposobami poszukiwania pracy?
    Powiedzmy, ze szukam pracy jako programista, moze automatyk ... albo ktos
    kogo studia na politechnice nie pojda "na marne". Nie mam za duzo
    doswiadczenia (pracowalem ok. roku w firmie internetowej). Szukam pracy juz
    ponad rok. Teraz - jak mozna poza ogloszeniami w internecie i gazetach
    poszukiwac pracy? Chodzic do firm i zostawiac swoje CV? Czy to ma jakies
    szanse powodzenia? Urzad Pracy...? Moze ktos podrzuci jakis pomysl?

    pozdrawiam.kazoo

  • 2. Data: 2004-10-23 21:44:55
    Temat: Re: Jak szukacie pracy?
    Od: "MojoJojo" <o...@m...com>

    Pomysl jest prosty i nazywa sie: United Kingdom

    PozDro
    Mojo

  • 3. Data: 2004-10-24 06:54:16
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

    > Pomysl jest prosty i nazywa sie: United Kingdom

    A mi sie wydaje, że dla programisty, ktory nie umie znalezc od roku pracy w Polsce,
    UK to wcale nie jest prosty pomysl.

    Wojtek

  • 4. Data: 2004-10-25 07:23:52
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-23, kazoo <...@...pl> wrote:
    > Podzielicie sie ze mna sposobami poszukiwania pracy?
    Ogłoszenia na pl.praca.oferowana. Wici po znajomych. Jeżeli Twoja uczelnia
    (lub inna w okolicy) organizuje giełdy pracy to też warto się tam przejść.
    Tyle, że odbywają się one rzadko. Zostaw CV-kę w serwisach internetowych.
    To na dobry początek.

    > Chodzic do firm i zostawiac swoje CV? Czy to ma jakies
    > szanse powodzenia?
    Szanse powodzenia ma, aczkolwiek nie mam pojęcia jak. Jeden znajomy dostał
    pracę w dość ciekawy sposób. Był na zakupach w supermarkecie. Coś im się
    stało, że walnął prąd. Gość z wykształcenia elektryk. Poszedł do
    administracji, zakręcił się, zagadał i dostał robotę na jakimś kierowniczym
    stanowisku. Odpowiada za sprawy związane z elektryką w tym markecie. Wiem,
    to brzmi niewiarygodnie i gdybym człowieka nie znał osobiście, to bym nie
    uwierzył :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Artur R. Czechowski <a...@h...pl>
    GCS dpu--(++) s-:-- a- C++ UL++++$ P++ L++ E--- W++$ N+(-) K- w---

  • 5. Data: 2004-10-25 14:59:47
    Od: "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl>

    Witaj,

    jeżeli chodzi o szukanie pracy to sposobów jest wiele:

    - wysyłanie CV bezpośrednio do firm, które cię interesują;
    - umieszczanie swoich danych w serwisach internetowych (dla stanowisk
    technicznych może to być np.www.bdi.com.pl ),
    - tzw. networking - rozmowy z ludźmi, propagowanie swoich poszukiwań wśród
    znajomych- mniej lub bardziej,
    - wysyłanie swojego CV do agencji doradztwa personalnego, które znajmują się
    daymi stanowiskami;
    - odpowiadani na ogłoszenia w Internecie i gazetach;
    - uczestniczenie w branżowych listach dyskusyjnych;

    itp itd..

    życzę powodenia
    Radek

  • 6. Data: 2004-10-25 15:00:19
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "Radoslaw Knap" <r...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witaj,
    >
    > jeżeli chodzi o szukanie pracy to sposobów jest wiele:

    Ja znam historyjke, podobno prawdziwa, ale moze to byc tez urban legend.
    Facet sie uparl, ze bedzie w pewnej firmie pracowal. Codziennie o okreslonej
    godzinie przychodzil pytac, czy jest dla niego praca. Pracy nie bylo, ale po
    kilku tygodniach czy dluzszym czasie wszyscy sie juz przyzwyczaili do niego
    i go poznali, szefa nie wylaczajac. Pewnego dnia zadzwonil do firmy, ze
    przeprasza, ale dzis sie dziesiec minut spozni z jakiegos tam powodu.
    Wtedy sie zlamali i go zatrudnili :)

    I.

  • 7. Data: 2004-10-26 21:12:37
    Od: "andrzej" <o...@m...com>

    kazoo <...@...pl> wrote:
> [...]
    > i gazetach poszukiwac pracy? Chodzic do firm i zostawiac swoje CV?
    > Czy to ma jakies szanse powodzenia? Urzad Pracy...? Moze ktos

    popytaj znajomych, znjomych znajomych...

    andrzej

  • 8. Data: 2004-10-28 08:55:04
    Od: "kazoo" <...@...pl>

> [...]
    > daymi stanowiskami;
    > - odpowiadani na ogłoszenia w Internecie i gazetach;
    > - uczestniczenie w branżowych listach dyskusyjnych;

    Dzieki za propozycje:)

    Pozdrawiam,
    kazoo