PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukac pracy za granica? Czy ktos moze pomoc? › Jak szukac pracy za granica? Czy ktos moze pomoc?
    From: "jaga" <j...@n...op.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak szukac pracy za granica? Czy ktos moze pomoc?
    Date: Thu, 13 Feb 2003 17:21:55 +0100

    Czy ktos moze podpowiedziec jak wziac sie za szukanie pracy gdzies w Unii?
    Czy to wszystko jedno do jakiego kraju chcielibysmy jechac czy roznie jest w
    roznych krajach. Myslalam o Anglii albo Holandii, bo mowie po angielsku,
    niemiecki rozumiem troche. Ale chetnie naucze sie jakiegos innego jezyka
    jezeli bede mogla pracowac za sensowne pieniadze.
    Jestem niezlym specjalista w okreslonej branzy z dosyc juz dlugim
    doswiadczeniem zawodowym. W angielskim mam duza praktyke szczegolnie jesli
    chodzi o sprawy zawodowe (pracowalam np w Polsce w Amerykanskiej firmie i
    komunikowalam sie na codzien), ale
    nie bylo nigdy czasu na "zrobienie" z tego angielskiego jakiegos papieru,
    czy to duza przeszkoda?? Chetnie zadeklaruje sie, ze jezeli zaczne prace
    uzupelnie natychmiast takie braki. Jak mozna szukac pracy na taka odleglosc?
    Nie bedzie np mnie stac na wyjazdy na jakies rozmowy kwalifikacyjne. (Gdyby
    bylo mnie stac nie chcalabym wiac z tego kraju). Czy lepiej pisac do firm
    czy szukac jakos np przez ministerstwo. Czy sa jakies organizacje ktore sie
    tym zajmuja?

    jaga