PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać pracy, aby ją znaleźć? › Re: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    From: "Albercik" <l...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    Date: Mon, 20 May 2002 12:46:04 +0200

    > Sa pewniejsze inwestycje!

    > Klakier.
    >
    > Dziewulski.

    A ja mysle ze jestescie smutasy - i czekacie az praca sama do was przyjdzie.
    Zero ambicji tylko narzekanie i wyśmiewanie pomyslow. A siedzcie sobie na
    bezrobociu z nosami w monitorach szukajacy tylko pocieszenia na tej grupie,
    ze nie tylko wam jest tak zle. Gdybyscie mieli odrobinke oleju w glowkach to
    byscie sami sobie pomogli. Przeciez ktos rzucil haslo, nie musisz czlowieku
    kupowac tej prezentacji lub robic przy pomocy programu z tej firmy. Rownie
    dobrze zrobisz sobie cos podobnego sam - ale do tego trzeba miec chceci...

    Niestety dla osob, ktore nie sa w stanie pojac pewnych rzeczy nie ma miejsca
    na rynku pracy.

    Pozdrawiam
    Albercik

    PS. Nie mam nic wspolnego z ta firma - ale mysle ze pomysl jest calkiem
    fajny (no chyba ze ktos szuka pracy jako gornik lub smieciarz - bez obrazy)