PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak szukać by dostać pracę ? › Jak szukać by dostać pracę ?
    From: "annna" <n...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak szukać by dostać pracę ?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 10:02:03 +0000 (UTC)

    Od jakiegoś czasu szukam pracy. Wysyłam swoje oferty na ogłoszenia w prasie,
    w internecie. Umieściłam swoje dane na stronach "szukaczy" pracy. I nic ...
    Co z tego, że moja oferta często jest jakby uszyta na oferowane stanowisko
    cisza, żadnej odpowiedzi. Mam ukończone studia wyższe, studia podyplomowe
    doświadczenie. Zastanawiam się czy warto dać swoje ogłoszenie do firm
    zajmujących się wyszukiwaniem pracy ? Czy ogłoszenie do gazety Wyborczej
    daje jakieś efekty ? Poradzcie ...