PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się zwolnić ? › Jak się zwolnić ?
    From: j...@w...pl (John)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak się zwolnić ?
    Date: Tue, 12 Nov 2002 23:57:27 +0000 (UTC)

    Witam.

    K?opot polega na tym:
    Zatrudniony jestem na pó? etatu, a ?rednio pracuje po
    120h (w zesz?ym miesi?cu nawet 150h) na miesi?c.
    Pracodawca za nadgodziny nie p?aci a dni wlonych do odbioru
    równie? nie daje. Praca jest równie? w niedziele (ka?d?)
    i ?wi?ta (niektóre). Do tego ró?ne "prace domowe" czyli rzeczy,
    które musze robi? w domu lub dni wolne, a potrzebne zawsze "na wczoraj".

    W zwi?zku z powy?szym pytania:
    1.Jak to jest z nadgodzinami przy 1/2 etatu ?
    Czy mo?na je rozlicza? w skali miesi?ca ?
    (pracodawca mówi, ?e licz? si? tylko przepracowane powy?ej
    12 godziny pracy danego dnia)
    Czy powinny by? p?atne 100% wi?cej ?

    2. Czy za zaleg?e nadgodziny mog? ??da? je?li nie pini?dzy
    to wolnych dni natychmiast, czy te? pracodawca wyznacza terminy ?

    3. Jak wybrn?? z tej nieszczesnej sytuacji by jak najmniej
    straci? ?(praca na czas okre?lony, dwa tygodnie okresu wypowiedzenia,
    czas pracy - prawie rok)
    Co ew. poda? jako przyczyne wypowiedzenia ( sytuacj? ekonomiczn? ? )
    i czy nale?y si? ew. odprawa (pewnie nie...)

    przepraszam ?e poruszam pewnie znany temat, i ?e pewnie nie?le
    namiesza?em, ale sprawa jest dla mnie bardzo powa?na, a
    nie bardzo mam gdzie si? zwróci? o pomoc,

    pozdrawiam,
    Hash