PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak placic z USA do Polski za zdalna prace ? › Jak placic z USA do Polski za zdalna prace ?
  • Data: 2002-07-24 10:43:33
    Temat: Jak placic z USA do Polski za zdalna prace ?
    Od: "Pracodawca" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prowadze firme komputerowa chcialbym zatrudnic pracownikow w Polsce.
    Naplynelo do mnie sporo zgloszen i wyglada to bardzo interesujaco.

    Chcailbym placic co tydzien tak jak tu (US) jest przyjete.
    Sadze ze to bardziej motyeujace niz czekanie miesic na wyplate.
    Problem pojawia sie w koszcie transferu.

    Normalnie tu wysyla sie poczta imienny czek za wykonana prace. Jest to
    szybkie i bezpieczne.
    Czy taki czek corporacji amerykanskiej mozna skasowac w Polsce?
    Ile to kosztuje , ile to trwa?

    Przychodza mi inne nastepujace inn pomysly.
    Co jest najbardziej ekonomiczna metoda?

    1 Wire transfer,
    2 imeinne czeki podrozne (podroznicze?)
    3 credit card, odwrocenie transakcji kupna np w naszej firmy internetowych
    sklepach
    4 money order , czy to jest praktykowane
    5 cashier check, jak jest roznica w koszt/szybkos wobec zwyklego czeku ?

    jakie sa legalne aspekty takich tranzakcji od strony Polskiej?

    Pozostaje jeszcze inna mozliwosc przslac zaufanej osobie wieksza porcje i
    zangazowac ja do robienia payrolu. Tu pojawia sie przynajmiej podatek od
    darowizny(czy tak?) i problemy z rozliczaniem ze strony US.

    Henryk Kulczycki
    (773) 685-8205