PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak odzyskac wyplate ?? › Jak odzyskac wyplate ??
    From: "Monsoft" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak odzyskac wyplate ??
    Date: Tue, 29 Apr 2003 09:55:45 +0200

    Witam,

    Mam pytanie, bo pewnie sa tu osoby, kotre same lub znaja kogos, kto byl w
    podobnej sytuacji.
    Minaowicie, moja zona ma problem z wyegzekwowaniem wyplaty za prace podjeta
    na umowe-zlecenie w jednej z Lubinskich firm zajmujacych sie gospodarka
    mieszkaniowa. Pracowala na stanowisku sekretarki przez miesiac, ale zwolnila
    sie bo prezes firmy cos krecil.
    Teraz jest maly problem, bo koles nie ma ochoty wyplacic wyplaty.

    I tu mam pytanie. Jakie sa mozliwosci odzystania wyplaty ? Sad Grodzki, a
    moze zalozenie sprawy z powodztwa cywilnego?
    Przydalo by sie odzyskac wyplate + odsetki.

    A wogole to czy gra jest warta swieczki, bo znajadz dzialanie naszych sadow
    to moze sie ciagnac w nieskonczonosc, no i jeszcze oplaty.

    Pozdrowka
    Monsoft