1. Data: 2004-11-04 10:19:28
Temat:Jak obliczyc stawke godzinowa ???
Od:"Dexter" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!

Prosze o pomoc jak obliczyc sie stawke godzinowa przy wynagrodzeniu ktore
wynosi 1350 zl ( brutto).

Pozdr Andrzej

2. Data: 2004-11-04 10:22:08
Temat:Re: Jak obliczyc stawke godzinowa ???
Od:"pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o pomoc jak obliczyc sie stawke godzinowa przy wynagrodzeniu ktore
> wynosi 1350 zl ( brutto).

Ręce opadają jak się czyta takie posty.
Nie umiesz sobie podzielić 1350 przez ilość godzin w miesiącu ?

pawelWN

3. Data: 2004-11-04 13:46:40
Od:"Dexter" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelWN" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ręce opadają jak się czyta takie posty.
> Nie umiesz sobie podzielić 1350 przez ilość godzin w miesiącu ?

Dobrze dobrze ale nie kazdy miesiac ma tyle samo godzin wiem ze liczy sie
jakos srednia godzin w miesiacu .
A ile wynosi srednia ilosc godz w m-cu ????

Pozdr andrzej

4. Data: 2004-11-04 14:05:59
Od:"pawelWN" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrze dobrze ale nie kazdy miesiac ma tyle samo godzin wiem ze liczy sie
> jakos srednia godzin w miesiacu .
> A ile wynosi srednia ilosc godz w m-cu ????

Jak srednia ilosc godzin ?
Napisz moze jaka ty masz umowe: czy stawke godzinowa czy stala miesieczna
pensje ?
I o co ci tak naprawde chodzi ?

pawelWN

5. Data: 2004-11-04 15:31:26
Od:"Dexter" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak srednia ilosc godzin ?
> Napisz moze jaka ty masz umowe: czy stawke godzinowa czy stala miesieczna
> pensje ?
> I o co ci tak naprawde chodzi ?

Przeciez napisalem ze mam pensje stala w wysokosci 1350,00 zl a chodzi
mnie o to
jak obliczyc ile by wynosila przy tej stawce 1350,00 zl stawka godzinowa
.
I o to mnie chodzi.

6. Data: 2004-11-04 15:53:09
Od:Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cmdi0c$8e7$1@news.telbank.pl>, Dexter wrote:
> Przeciez napisalem ze mam pensje stala w wysokosci 1350,00 zl a chodzi
> mnie o to jak obliczyc ile by wynosila przy tej stawce 1350,00 zl
> stawka godzinowa
> I o to mnie chodzi.

Zakładając, że w lutym roku przestępnego (4 tygodnie, 5 dni/tydz,
8h/dzień):

1350 / 4 / 5 / 8 =8.4375zł/h brutto

Przy tak sformułowanym pytaniu trudno o inną odpowiedź.

Daniel
--
\ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
\---------------------------------------------------

7. Data: 2004-11-04 16:38:39
Od:"Toma" <t...@W...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Rychcik" <m...@u...mat.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:slrncokk35.441.muflon@devil.hell.org...

> Zakładając, że w lutym roku przestępnego (4 tygodnie, 5 dni/tydz,
> 8h/dzień):
>
> 1350 / 4 / 5 / 8 =8.4375zł/h brutto
>
> Przy tak sformułowanym pytaniu trudno o inną odpowiedź.

ech chyba nie o to mu chodzilo
przeciez co miesiac jest inna liczba dni pracujacych a wiec i godzin
w zwiazku z tym czy istnieje jakas "srednia" przez ktora mozna podzielic
place aby otrzymac pensje na godzine?
Przeciez tego by wychodzilo ze w kazdym miesiacu 1h pracy warta jest inna
kase.
Cos slyszalem o 21 dniach w miesiacu a wiec 168h - ale do konc nie wiem czy
tak jest? - moze ktos potwierdzic?

Toma

8. Data: 2004-11-04 18:59:15
Od:"Dexter" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toma" <t...@W...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cmdlud$5hj$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> kase.
> Cos slyszalem o 21 dniach w miesiacu a wiec 168h - ale do konc nie wiem

Wlasnie Toma pisze to co mnie chodzi czy srednia ilosc godzin jest 168
czy 160 czy moze jeszcze cos inaczej.
Potrzebne mi to jest aby obliczyc sobie nadgodziny 100% o ktore powalcze
w Sadzie Pracy ale musze zanim zloze pozew obliczyc sobie ile zalega mi
Pracodawca za nadgodziny . Stawke mam stala 1350,00 zl brutto !!!

Andrzej

9. Data: 2004-11-04 21:06:56
Od:"Mecenas" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli mas nadgodziny to musisz każdy miesiąc osobno przeliczyć i łączną
kwote podajesz jako wynagrodzenie za nadgodziny. Proste.
Oczywiście do Sądu , a wcześniej wezwij pracodawce do zapłaty tej kowty.

Michał