PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak nie stracic na wypowiedzeniu? › Jak nie stracic na wypowiedzeniu?
  • Data: 2002-07-30 11:21:19
    Temat: Jak nie stracic na wypowiedzeniu?
    Od: Grzegorz Chojnacki <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jaki? czas temu firma zaproponowa?a mi zmian? warunków finansowych
    na moj? niekorzy?ae. Nie zgodzi?em si? i dosta?em propozycj? rozwi?zania
    umowy o prac? za porozumieniem stron. Mam sporo niewykorzystanego
    urlopu z zesz?ych lat (20 dni) oraz zosta?o mi jeszcze do wykorzystania
    kilkana?cie dni z tego roku. Formalnie przys?uguje mi 3-miesi?czny
    okres wypowiedzenia. Czy podpisaae t? umow?, co zrobiae ?eby na tym
    nie straciae finansowo?