PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych?????? › Jak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych??????
  • Data: 2003-06-02 20:56:21
    Temat: Jak napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych??????
    Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szukałam w archiwum biuletynu USC ale nic nie znalazłam na ten temat a
    chciałabym napisać oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz
    o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. Bardzo proszę o radę
    jak napisać i ewentualnie gdzie mogę znaleźć taki wzór pisma. Z góry
    dziękuję za pomoc.

    Agnieszka