PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak moge zarobic na wyjazd...

  • 1. Data: 2003-12-06 10:17:45
    Temat: Jak moge zarobic na wyjazd...
    Od: "Do Rosji" <g...@w...pl>

    ...do Rosji ok. tysiac zl. w ciagu najblizszego miesiaca?
    Wiem, ze to moze nie na miejscu pytanie, ale jestem zdeterminowany.

    Na poczatku lutego wybieram sie do Rosji (pociagiem do Moskwy, potem samolot
    do Wladywostoku i kolej transsyberyjska spowrotem - z przystankami po
    drodze) i koszt tej "wycieczki" to ok. 2500 zl. No i po prostu zabraknie mi
    1000zl

    I musze to zarobic w przeciagu ok. 1 miesiaca.

    Jestem w Krakowie i moge zrobic wszystko za ten tysiac. Jesli ktos ma jakies
    pomysly jak moge zarobic te pieniadze, to nadstawiam ucha.
    Moge robic rozne nie wymagajace specjalnych kwalifikacji prace (nie mam
    zadnych uprzezen), troch znam sie na grafice i www, moge zbierac informacje
    lub wykonywac specjalne zadania.

    Moge tez zalatwic jakies sprawy w Rosji podczas mojego wyjazdu.

    Jestem bardzo otwarty na propozycje!

    Pozdrawiam!
    Grzegorz
    g...@w...pl
    t.501350995
    gg 748985

  • 2. Data: 2003-12-06 12:29:42
    Temat: Re: Jak moge zarobic na wyjazd...
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    > Moge tez zalatwic jakies sprawy w Rosji podczas mojego wyjazdu.
    Może to ci podsunie jakis pomysł:

    Będąc 7 lat temu, przed studiami, na obozie z AISEC - iem, usłyszałem taką
    historię. Kilku studentów zaplanowało sobie wyjazd do Indii. Problem mieli
    jednak podobny, jak Ty - pieniądze. Udało im się znaleźć firmę, którą
    przekonali do wejścia z produktem na indyjski rynek. Przez 2 tygodnie, będąc
    w Indiach, przeprowadzili dla tej firmy badanie tamtejszego rynku, po czym
    za zarobione pieniądze byczyli się kolejne 2 tygodnie. No ale to było kilka
    lat temu - nie wiem, jak teraz by to wyglądało. Warto jednak spróbować.