PracaGrupypl.praca.dyskusje › art 119 KP

  • 1. Data: 2003-12-05 23:23:05
    Temat: art 119 KP
    Od: "Jan Janusz" <m...@W...gazeta.pl>

    Pracodawca chce obciążyć mnie kosztami "nienależycie wykonanej pracy" w
    kwocie trzykrotnej wysokości pensji brutto (dostałem oficjalne wezwanie do
    zapłaty). Chciałbym zaznaczyć, że praca ta została skończona (nie przez mnie -
    nie mam odpowiednich uprawnień-szef może jedynie sfinalizować pracę, ja
    tylko przygotowuję "grunt", a grunt został przygotowany, według mojej wiedzy
    i doświadczenia najlepiej jak to tylko możliwe) i zafakturowana. Moje
    pytanie: co może pracodawca w takim przypadku (poza wysyłaniem wezwań do
    zapłaty), co ja mogę zrobić, żeby ostatecznie temat zakończyć? Nie pracuję u
    tego pracodawcy od kilku miesiący, a dopiero teraz takie pismo otrzymuję.
    Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam i nie życzę najgorszym wrogom takich "pracodawców".

  • 2. Data: 2003-12-06 01:28:16
    Temat: Re: art 119 KP
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    1/ odpisac, ze uwazasz wezwanie za bezzasadne i odmawiasz zaplaty. Tylko
    tyle bo ewentualne tlumaczenie dlaczego moze zdradzic Twoja linie obrony w
    sadzie.
    2/ pracodawca "odpuszcza"- dla niego byloby to rozsadne lub nie i tu
    3/sad- jesli jest tak jak mowisz to sprawa lekko do wygrania
    Bron Cie Boze przed placeniem lub nawet propozycja odlozenia w czasie,
    platnosci w ratach itp.!
    powodzenia!
    t.

  • 3. Data: 2003-12-06 07:28:00
    Od: "Jan Janusz" <m...@N...gazeta.pl>

    terrorysta <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 3/sad- jesli jest tak jak mowisz to sprawa lekko do wygrania
    > Bron Cie Boze przed placeniem lub nawet propozycja odlozenia w czasie,
    Dzięki za odpowiedź.