PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak moge zarobic na wyjazd... › Jak moge zarobic na wyjazd...
    From: "Do Rosji" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak moge zarobic na wyjazd...
    Date: Sat, 6 Dec 2003 11:17:45 +0100

    ...do Rosji ok. tysiac zl. w ciagu najblizszego miesiaca?
    Wiem, ze to moze nie na miejscu pytanie, ale jestem zdeterminowany.

    Na poczatku lutego wybieram sie do Rosji (pociagiem do Moskwy, potem samolot
    do Wladywostoku i kolej transsyberyjska spowrotem - z przystankami po
    drodze) i koszt tej "wycieczki" to ok. 2500 zl. No i po prostu zabraknie mi
    1000zl

    I musze to zarobic w przeciagu ok. 1 miesiaca.

    Jestem w Krakowie i moge zrobic wszystko za ten tysiac. Jesli ktos ma jakies
    pomysly jak moge zarobic te pieniadze, to nadstawiam ucha.
    Moge robic rozne nie wymagajace specjalnych kwalifikacji prace (nie mam
    zadnych uprzezen), troch znam sie na grafice i www, moge zbierac informacje
    lub wykonywac specjalne zadania.

    Moge tez zalatwic jakies sprawy w Rosji podczas mojego wyjazdu.

    Jestem bardzo otwarty na propozycje!

    Pozdrawiam!
    Grzegorz
    g...@w...pl