PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak dostac wize do USA?

  • 1. Data: 2006-11-17 13:54:53
    Temat: Jak dostac wize do USA?
    Od: "Juzef Pjusucki" <l...@s...adg>

    Chciałbym podjąć legalną pracę w USA. Jak rozmawiać z urzędnikiem w
    ambasadzie, żeby dostać wizę z możliwością podjęcia pracy? Czy warto jechać
    z zaświadczeniem o posiadaniu mieszkania, samochodu? Czy przedstawiać jakieś
    dokumenty pokazujące wartość mieszkania i samochodu? Przedstawić dyplomu
    ukończonych szkół?
    Proszę o wskazówki, jakich argumentów użyć, żeby dostać wizę. Nie spieszy mi
    się z tym, mam czas, chciałbym się spokojnie przygotować.

  • 2. Data: 2006-11-17 14:39:33
    Temat: Re: Jak dostac wize do USA?
    Od: "KZ" <z...@u...warszawa.home.pl>

    Juzef Pjusucki wrote:
    > Chciałbym podjąć legalną pracę w USA. Jak rozmawiać z urzędnikiem w

    Tak jak miliony ludzi, tyle że rząd USA tego sobie nie życzy ogólnie rzecz
    biorąc...

    > ambasadzie, żeby dostać wizę z możliwością podjęcia pracy? Czy warto

    Zasadniczo nie ma takiej możliwości żebyś poszedł sobie do ambasady i dostał
    wizę z możliwością podjęcia pracy. Legalne drogi to wylosowanie zielonej
    karty (ewentualnie sponsoring przez pracodawcę)i wizy pracownicze (czasowe)
    H1 i L1 (o które występuje pracodawca z US) + ewentualnie te które pozwalają
    na naukę i podjęcie pracy na dość ściśle określonych warunkach...

    > Proszę o wskazówki, jakich argumentów użyć, żeby dostać wizę. Nie
    > spieszy mi się z tym, mam czas, chciałbym się spokojnie przygotować.

    Zadać sobie minimum trudu i poszukać na sieci informacji na ten temat
    których jest naprawdę pełno...

    KZ

  • 3. Data: 2006-11-17 16:46:58
    Od: "Depesz" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Juzef Pjusucki" <l...@s...adg> napisał w wiadomości
> [...]
    > Proszę o wskazówki, jakich argumentów użyć, żeby dostać wizę. Nie spieszy
    > mi się z tym, mam czas, chciałbym się spokojnie przygotować.

    Jesli pojdziesz na rozmowe i powiesz wprost urzednikowi, ze chcesz wyjechac
    do USA aby tam pracowac to stracisz tylko swoj czas i 100$.

  • 4. Data: 2006-11-17 16:56:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Fri, 17 Nov 2006 14:54:53 +0100, Juzef Pjusucki napisał(a):

> [...]
    > dokumenty pokazujące wartość mieszkania i samochodu? Przedstawić dyplomu

    po co ?
    oni wszystko wiedzą o Tobie, nie musisz targać ze sobą makulatury

    > Proszę o wskazówki, jakich argumentów użyć, żeby dostać wizę.
    > Nie spieszy mi się z tym, mam czas, chciałbym się spokojnie
    > przygotować.

    to poszukaj pracy w kraju w jakiejś amerykańskiej firmie

  • 5. Data: 2006-11-17 17:55:38
    Od: jerry <...@i...pl>

    Juzef Pjusucki napisał(a):
    > Chciałbym podjąć legalną pracę w USA. Jak rozmawiać z urzędnikiem w
    > ambasadzie, żeby dostać wizę z możliwością podjęcia pracy?

    bua hahahahahahahahahahaah
    Dobre, naprawde dobre. Grunt to poczucie humoru.

  • 6. Data: 2006-11-17 18:54:40
    Od: MK <X...@p...fm>

    Juzef Pjusucki napisał(a):
    > Chciałbym podjąć legalną pracę w USA.

    Najłatwiej to zatrudnić się w amerykańskiej firmie w kraju.
    np. HP lub IBM to dostaniesz wizę na 10 lat na szkolenia
    w USA.

    MK

  • 7. Data: 2006-11-17 21:20:50
    Od: "Sanctum Officium" <k...@g...w.pl>

    "jerry" <...@i...pl> wrote in message news:ejksu1$p3l$1@news.interia.pl...

    > bua hahahahahahahahahahaah
    > Dobre, naprawde dobre. Grunt to poczucie humoru.

    Moi rodzicy byli niedawno na wycieczce w USA. Bez problemu dostali wizy.
    Myślisz, że tak trudno dostać wizę?

    MK

  • 8. Data: 2006-11-17 21:53:12
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "MK" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Najłatwiej to zatrudnić się w amerykańskiej firmie w kraju.
    > np. HP lub IBM to dostaniesz wizę na 10 lat na szkolenia
    > w USA.

    W Mc' Donalds też tak można? :)

    --
    vertret

  • 9. Data: 2006-11-17 22:16:36
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    Sanctum Officium wrote:

    > Moi rodzicy byli niedawno na wycieczce w USA. Bez problemu dostali wizy.
    > Myślisz, że tak trudno dostać wizę?

    Turystyczną raczej dostaniesz.
    Ale tylko turystyczną.

    --
    Tlen:stachobywatelpl GG:1811474 http://stachlewski.info

  • 10. Data: 2006-11-17 22:32:57
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Moi rodzicy byli niedawno na wycieczce w USA. Bez problemu dostali wizy.
    > Myślisz, że tak trudno dostać wizę?

    zapytaj 'rodzicy' jaką wizę dostali, a potem przeproś ich że bez ich
    wiedzy korzystasz z komputera.