PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak często zmieniacie pracę?

  • 31. Data: 2007-11-02 10:28:47
    Temat: Re: Jak często zmieniacie pracę?
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Zobacz co się stało z Netscape 6.0, którego zburzono i zbudowano od
    > nowa, 2-3 lata przerwy w obecności na rynku, silna konkurencja i
    > praktycznie teraz już go nie ma. Podobnie jest z wieloma innymi
    > produktami, które burzono i tworzono od nowa.

    Ale np. Photoshop był z wersji na wersję w bardzo dużym stopniu pisany
    od nowa. Np. z wersji 4 na 5 został przepisany prawie całkowicie. I z
    rynku nie wypadł.

    Kwestia więc raczej mierzenia siły na zamiary, niż samego unikania
    pisania od nowa.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 32. Data: 2007-11-20 15:45:21
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Jackare <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl> wrote:
    > Może ale nie musi. Lepiej się postrzega pracowników planujących karierę
    > długofalowo.
    > Nie obraź się ale jesteś raczej zielony. Szkolenia itp to dla pracodawcy
    > inwestycja. Ja nie inwestowałbym w niepewny interes, tzn pracownika na
    > okresie próbnym.

    Nie zgodze sie tutaj, w mojej dotychczasowej kilkuletniej karierze,
    dotychczasowych 3 pracodawcow wychodzilo z zalozenia, ze zeby wymagac,
    trzeba nauczyc. Szkolenia (kosztowne!) trwaly 2-3 miesiace. Rezultat byl
    taki, ze ja czulem sie w miejscu pracy komfortowo (wiem co i jak mam
    robic), pracodawca rowniez (bo nie moglem mu zarzucic, ze wymaga
    niestworzonych rzeczy).
    Nie wiem na ile taki uklad jest niespotykany, ale ja bezwzglednie sie z
    nim zgadzam.