PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: Jak często zmieniacie pracę?

  • 1. Data: 2007-10-26 07:05:17
    Temat: Re: Jak często zmieniacie pracę?
    Od: t...@g...com

    > na studiach i tuz po studiach nie przejmuj sie czesta zmiana pracy,
    > wazniejsze jest dobrze wybrac, atmosfere w pracy itp a to za pierwszym razem
    > moze sie nie udac, wiec spokojnie probuj
    > poza tym w przypadku programistow to moze nawet na plus wychodzic bo
    > spotykasz sie z roznymi ciekawymi projektami

    No ale co możesz po dwóch miesiącach powiedzieć o projekcie? Że jest
    duży? Takiego pracownika to nikt nawet nie dopuści do ciekawych rzeczy
    w projekcie.

    A a tak odnośnie tematu to myślę ze rok to jest okres po jakim można
    powiedzieć ze pracodawca jest nie bardzo, chyba ze ewidentnie leci se
    w balona i np nie placi w terminie itp.