PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak często zmieniacie pracę? › Jak często zmieniacie pracę?
    From: MIchał <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Jak często zmieniacie pracę?
    Date: Thu, 25 Oct 2007 23:28:25 +0200

    Jestem świeżo po studiach technicznych. Zatrudniłem się jako programista
    Java na średnich warunkach. Decyzję o zatrudnieniu podjęłem bardzo
    szybko gdyż pojawiła się ku temu okazja. Jestem elektronikiem i pracę
    jako programista traktuję jako zdobycie doświadczenia w międzynarodowej
    środowisku. Jednak firma nie zapewnia mi żadnych kursów i szkoleń z
    czego nie jestem zadowolony. Chciałbym po dwóch miesiącach zmienić
    pracę. Czy taka szybka zmiana może być źle postrzegana przez pracodawców?
    Pozdrawiam, Michał