PracaGrupypl.praca.dyskusjeJAKI MODEL KARIERY ZAWODOWEJ INFORMATYKA? › JAKI MODEL KARIERY ZAWODOWEJ INFORMATYKA?
    From: Longinus <L...@S...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: JAKI MODEL KARIERY ZAWODOWEJ INFORMATYKA?
    Date: Tue, 26 Oct 2004 10:34:11 +0000 (UTC)

    Mam takie pytanko, bo obserwuje tutejsze glosy-pytania a "jak zaczac" a "ile
    zarabia webmaster" tudziez "ile zazadac jako administrator linuksa" etc.

    Otoz, Politechniki zarowno w Polsce jak i na Zachodzie ksztalca PELNA PARA
    tzw. Informatykow (jak zwal tak zwal) tak jakby byli bardzo potrzebni wielu
    gospodarkom na swiecie...

    Problem tylko w tym, ze mozna wysnuc wniosek, ze tzw. "informatyk" to
    czlowiek do 30-go roku zycia... Pytanie: CO POTEM?

    Manadzer/kierownik? Dodatkowe studia (np. podyplomowe) typu ekonomia czy cos?
    Czy tez SCISLE w dziedzinie informatyki tez jest jakas TYPOWA racja bytu?

    Jak to jest u nas a jak na Zachodzie?

    Bo wiecie... emerytura jest dopiero przy 60-tce i nie mam zamiaru spedzic pod
    mostem kolejne 30-lat swego zycia - trzymajac swoj dyplom politechniki gdzies
    gleboko pod lachmanami jak drogocenny skarb ;-)

    --
    Longinus