PracaGrupypl.praca.dyskusje › Inzynier jako magazynier/robotnik - niestety prawdziwe

  • 1. Data: 2004-11-23 21:05:38
    Temat: Inzynier jako magazynier/robotnik - niestety prawdziwe
    Od: "grzesiu_m" <g...@p...onet.pl>

    Teraz dyplom wyzszej uczelni to w sam raz na ... magazyniera lub robotnika
    przy maszynie.

    Niestety to nie jest żart:
    Pewna firma oglosila rekrutacje (IMHO prowadzona w dosyć dziwny sposob)

    http://www.zpas.pl/praca/ogloszenie04/indexpl.htm

    Jakby ktos chcial to juz 24.11....

  • 2. Data: 2004-11-23 21:37:05
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

> [...]
    > przy maszynie.
    > Niestety to nie jest żart:
    > Pewna firma oglosila rekrutacje (IMHO prowadzona w dosyć dziwny sposob)

    za takie cos powinni wieszac!! ja juz nie widze sensu dalszej nauki!! po co
    mi 2 kierunki studiow jak itak skoncze w supermarkecie na kasie :/

  • 3. Data: 2004-11-23 22:02:04
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    On Tue, 23 Nov 2004 22:37:05 +0100, xet wrote:

    > za takie cos powinni wieszac!! ja juz nie widze sensu dalszej nauki!! po co
    > mi 2 kierunki studiow jak itak skoncze w supermarkecie na kasie :/

    Nikt Ci nie każe składać tam aplikacji, to wolny kraj ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 4. Data: 2004-11-23 22:03:16
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@e...pl>

    grzesiu_m napisał(a):
> [...]
    > przy maszynie.
    >
    > Niestety to nie jest żart:
    > Pewna firma oglosila rekrutacje (IMHO prowadzona w dosyć dziwny sposob)

    osobiscie zycze szczescia tej firmie w poszukiwaniu pracownikow... ;)

  • 5. Data: 2004-11-23 22:15:37
    Od: "xet" <x...@i...pl.USUNTO>

    > osobiscie zycze szczescia tej firmie w poszukiwaniu pracownikow... ;)

    niestety wielu zdesperowanych i bezrobotnych wyksztalconych mlodych ludzi
    skorzysta z ich oferty...taka jest prawda...jak sie nie ma co sie lubi, to
    sie lubi co sie ma....

  • 6. Data: 2004-11-24 06:53:20
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przy maszynie.
    >
    > Niestety to nie jest żart:
    > Pewna firma  oglosila rekrutacje (IMHO prowadzona w dosyć dziwny sposob)

    Jest jeszcze jedna oferta:

    Nobór na pracowników z wykształceniem wyższym w zawodach:
    elektronik, energetyk, informatyk
    do pracy na stanowiskach monterów szaf.

    http://www.zpas.pl/praca/ogloszenie02/indexpl.htm

    Rownoległa dyskusja na ten temat toczy sie na lokalnym forum

    http://212.160.143.196/mambo/index.php?option=conten
    t&task=view&id=222

    Jest tam pare komentarzy tubylcow na temat firmy.

  • 7. Data: 2004-11-24 07:48:54
    Od: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>

    Zanm ta firme jako jej klient. Z mojego punktu widzenia, ZPAS to bardzo
    dobra firma. Pieknie i malowniczo polozona chociaz na takim zadupiu ze na
    wielu mapach nie ma tej miejscowosci (Przygorze).
    Przypuszczam ze nie chodzi o magazynierow ktorzy dylaja po magazynie, tylko
    o cos w rodzaju osob odpowiedzialnych za magazyn- sprzedaz- przyjecie z
    produkcji.
    Ludzie z ktorymi sie tam zatknalem (powtarzam- jako klient ZPAS-u) wygladali
    raczej na zadowolonych.Obsluga klienta (czyli mojej osoby) byla utrzymywana
    na naprawde wysokim poziomie. Firma ma zdaje sie system jakosci i jakies
    spore realizacje i dostawy na koncie (elektrownie, kopalnie, stocznie,
    okrety itd). Swego czasu ciekawili mnie jako organizacja, bo tak jak mowie:
    zadupioe jakich malo, ale dorobek realizacyjny tez nielichy.
    Przypiuszczam ze ta oferta jest skierowana do lokalnego rynku pracy, ktory z
    tego co wiem jest tragiczny: w sasiedztwie Dzierzoniow z upadla Diora,
    Walbrzych z upadlymi kopalniami. Zupelnie IMHO: ZPAS chyba wie czego chce,
    natomiast ludzie z okolic ktorzy tam prace dostana zapewne nie beda
    narzekac.
    --
    Jackare
    Bytom

  • 8. Data: 2004-11-24 08:09:06
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Jest jeszcze jedna oferta:
    >
    > Nobór na pracowników z wykształceniem wyższym w zawodach:
    > elektronik, energetyk, informatyk
    > do pracy na stanowiskach monterów szaf.

    Znając aktualny poziom absolwentów wyższych uczelni to spora część
    inżynierów usiadła by i płakała z bezradności gdyby kazano im zmontować i
    uruchomić współczesną nieco bardziej skomplikowaną szafę sterownicza (o
    zaprojektowaniu i oprogramowaniu to nawet nie wspomnę).

    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2004-11-24 08:13:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    x...@i...pl.USUNTO news:co0ah4$4ef$1@shodan.interia.pl

    > za takie cos powinni wieszac!! ja juz nie widze sensu dalszej nauki!!
    > po co mi 2 kierunki studiow jak itak skoncze w supermarkecie na kasie
    > :/

    Zawsze mozesz chemie wykladac.

    W BIedronce ;) S,NMSP

    --

  • 10. Data: 2004-11-24 08:28:11
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > uruchomić współczesną nieco bardziej skomplikowaną szafę sterownicza (o
    > zaprojektowaniu i oprogramowaniu to nawet nie wspomnę).

    Wiesz ........ja mam rower i też nie wiem czy potrafiłbyś na nim
    jechać!!!!!!!!!!

    Józek