PracaGrupypl.praca.dyskusjeInwalidzi a wynagrodzenie › Inwalidzi a wynagrodzenie
  • Data: 2004-02-08 18:50:56
    Temat: Inwalidzi a wynagrodzenie
    Od: "Tomasz" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie odnosnie wynagrodzenia inwalidy (tak na marginesie nie jestem
    inwalida).
    Otoz przykladowy inwalida zarabiajacy przykladowo 1100 brutto ma jakas
    okreslona rente (podejrzewam ze zalezna od stopnia inwalidztwa). I taki
    przykladowy inwalida dostaje podwyzke od pracodawcy np. na 1600 brutto. Co
    sie wtedy dzieje z renta ?. Renta pozostaje bez zmian , ulega zmniejszeniu ,
    idzie w gore ?.
    Mam takze ogolne pytanie. Samo wyplacanie rent jest zalezne od wysokosci
    zarobkow. Np jesli ktos przekroczy dany prog brutto zarobkow renta zostaje mu
    zawieszona ? jesli tak jakie sa te progi ?
    Z gory dziekuje za wszelkie informacje.