PracaGrupypl.praca.dyskusje › Intel chce zatrudnic...

  • 11. Data: 2005-03-29 14:11:23
    Temat: Re: Intel chce zatrudnic...
    Od: "Kazimierz" <g...@f...rzeszow.mm.pl>

    ...i jeszcze jedno. Jeśli Intel będzie Ci płacił ubezpieczenie emerytalne,
    to ten czas pracy zostanie Ci zaliczony w Polsce do stażu pracy (musisz
    przywieźć stosowne zaświadczenie na druku E-301). W przeciwnym wypadku
    (bardziej prawdopodobne) okres ten będzie potraktowany jako okres
    bezskładkowy.

    Pozdrawiam,
    Kazimierz

  • 12. Data: 2005-03-29 17:08:54
    Od: "bezrobotny" <N...@g...pl>

    jeszcze dobrze ogłoszenie się nie ukazało a już 100 się zgłosiło, ot polskie
    realia...

    a ja dziś słyszałem, że intel ma budować coś tam w polsce, słyszeliście? co
    i gdzie?

  • 13. Data: 2005-03-30 14:15:10
    Od: user <u...@m...one.pl>

    a osoby z poza szczescina moga wyslac jakos oferte? mozna tego dokonac
    droga elektroniczna?

    pozdrawiam
    Albert