PracaGrupypl.praca.dyskusje › Instalacje elektryczne non AP rulez - żyj bezpiecznie. Nur fiur Profi.

  • 11. Data: 2002-12-25 21:07:58
    Temat: Re: Instalacje elektryczne non AP rulez - żyj bezpiecznie. Nur fiur Profi.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

    > A jednak chyba nie. Poza tym sugerujesz ze maz Maury wciska wylaczniki
    > wszyskim?

    Nie sugeruję - tak było napisane.
    Nie widze powodów, aby mu nie wierzyć. Poza tym możesz się zdziwić, ale
    są przypadki, kiedy masz instalację dwuprezwodową, a różnicówki się
    stosuje. Fakt, że to egzotyka i w domu nie spotkasz, ani w klasycznym
    instalatorstwie a jednak (n.p. lokomotyuwy, okręty).
    Wystarczy wiedzieć co tak naprawdę robi różnicoprądówka.

    --
    ___________ (R)

  • 12. Data: 2002-12-25 22:28:35
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 25 gru 2002, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> zapodal(a):

    > Nie sugeruję - tak było napisane.

    Bylo napisane wszystkim klientom. Wszystkim nie znaczylo wyszystkim (np
    tym ktorzy przyszki kupic nowy przelacznik, tylko tym, ktorzy robia lub
    modernizuja instalacje), zapewne dodaje tez, w jakich instalacja nie mozna
    go stosowac. Czepiasz sie slowek, bo nie masz merytorycznych argumentow?

    > Nie widze powodów, aby mu nie wierzyć. Poza tym możesz się zdziwić, ale
    > są przypadki, kiedy masz instalację dwuprezwodową, a różnicówki się
    > stosuje.

    Nie dziwie sie.

    > Fakt, że to egzotyka i w domu nie spotkasz, ani w klasycznym
    > instalatorstwie a jednak (n.p. lokomotyuwy, okręty).

    Wydawalo mi sie, ze rozmawiamy na temat stosowania roznicowek w
    instalacjach typu TN? We wspomnianych przez ciebie przypadkach to jest
    chyba TT albo TI (moge sie mylic, zajmuje sie tylko instalacjami
    budynkowymi, jednak przez analogie tak by wynikalo ???).

    > Wystarczy wiedzieć co tak naprawdę robi różnicoprądówka.

    Znaczy sugerujesz, ze ja nie wiem? To ty pisales o koniecznosci stosowania
    4 przewodow.

    PS. Wyraznie prosilem o nieodpisywanie na grupe, tylko na priv. Widze, ze
    koniecznie musisz udowonic, ze nie mam racji. Korzystajac, z faktu, ze
    wiekszosc ludzi na tej grupie nie zna sie na instalacjach zmieniasz temat
    z jednego na drugi - w pierwszym nie miales racji, wiec zmieniles go na
    instalacje na okretach i lokomotywach, ktore zasadniczo roznia sie od
    tematu poruszanego wczesniej, gdzyz "ziemie" masz doslownie wszedzie, wiec
    i instalacja jest calkiem inna. Z mojej strony EOT na grupie. Jesli
    uwazasz, ze gdzies napisalem nieprawde (z wyjatkiem nazw ukladow sieci w
    lokach i okretach, bo napisalem, ze moge sie nieznac i kwesti wciskania
    roznicowek przez meza Maury, bo to kazdy moze sam ocenic) pisz na priv.
    Jesli mnie przekonasz zobowiazuje sie zamiescic pod tym postem wykaz
    punktow gdzie racji nie mialem.

    Pozdr. Shrek.

  • 13. Data: 2002-12-26 03:14:15
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Shrek <l...@w...pl> wrote:

> [...]
    > go stosowac. Czepiasz sie slowek, bo nie masz merytorycznych argumentow?

    Wszystkim, przoszę Pana oznacza WSZYSTKIM. A nie niektórym, albo 'niemal
    wszystkim'.

    > Znaczy sugerujesz, ze ja nie wiem? To ty pisales o koniecznosci stosowania
    > 4 przewodow.

    Przeczytaj dokładnie co wówczas napisałem. I zwróć uwagę na użycie
    zwrotu sugerującego, że informacje moga być nieścisłe.

    --