PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia zaoczne a staże "Pierwsza praca"

  • 1. Data: 2002-12-17 11:24:56
    Temat: Studia zaoczne a staże "Pierwsza praca"
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Czy jeżeli studiuję zaocznie (1 rok, pół roku po skończeniu liceum) to mogę
    korzystać z programu "Pierwsza praca"???

    Pozdro

  • 2. Data: 2002-12-17 13:19:35
    Temat: Re: Studia zaoczne a staże "Pierwsza praca"
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    Studia zaoczne są dla tych którzy już pracują lub pracowali. Dla
    absolwesntów studiów dziennych lub szkół jest "pierwsza praca".
    Jeśli się mylę, poprawcie mnie !

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-12-17 13:38:21
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wrangler napisał:

    > Studia zaoczne są dla tych którzy już pracują lub
    > pracowali. Dla
    > absolwesntów studiów dziennych lub szkół jest "pierwsza
    > praca".
    > Jeśli się mylę, poprawcie mnie !

    troche sie mylisz, gdyz teraz studiowac zaocznie moze kazdy
    i wcale nie musi pracowac. A program "pierwsza praca"
    obejmuje wszytskich absolwentow w okresie 12 miesiecy od
    daty na swiadectwie ukonczenia szkoly.
    pozdrawiam
    Magge

  • 4. Data: 2002-12-21 08:56:05
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > troche sie mylisz, gdyz teraz studiowac zaocznie moze kazdy
    > i wcale nie musi pracowac. A program "pierwsza praca"
    > obejmuje wszytskich absolwentow w okresie 12 miesiecy od
    > daty na swiadectwie ukonczenia szkoly.

    a jezeli wczesniej pracowal to juz chyba nie ? :>

    --
    l...@s...pl