PracaGrupypl.praca.dyskusjeInformacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv › Re: Informacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv
    From: l...@p...onet.pl (IZI)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Informacja o stosunku do sluzby wojskowej w cv
    Date: Tue, 02 Apr 2002 13:39:17 GMT
    Sender: k...@p...onet.pl@195.94.197.240

    Ja bym sugerowal bys w ogole nie pisal w angielskim cv o stosunku do
    sluzby wojskowej stanie cywilnym, adresie zamieszkania i wielu innych
    niezbyt interesujacych paracodawce rzeczach jakie ludzie zazwyczaj
    umieszczaja na poczatku cv.
    Jedyne z "nietypowych" informacji jakie go moga interesowac to
    pozwolenie o prace, czy jestes palacy ew zainteresowania.
    W wielu krajach nie jest przyjete umieszczanie nawet daty urodzenia,
    zalezy komu chcesz to angielskie cv wyslac.

    IZI