PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilość sprzedawanych towarów!!!

  • 1. Data: 2002-10-04 15:01:49
    Temat: Ilość sprzedawanych towarów!!!
    Od: "Sting" <s...@l...pl>

    Witam :)
    Mam takie dosyć dziwne pytanie :))) tutaj chyba jakaś statystyka się by
    bardziej przydała, ale nie ma z kąd wziąść a do konkurencji nie pójdę :D
    Chciałbym załozyć w niedalekiej przyszłości taka ala restaruracyjkę, ale
    tylko z jednym konkretnym daniem, nie będę mówil jakim. Powiedzmy że to
    pizzeria.
    No i moje pytanie jest skierowane raczej do tych ludzi co posiadają tkie
    lokale.
    Chodzi mi o to ile tak przeciętnie sztuk (pizzy) sprzedaje się w ciągu
    godziny ??? Przyjmując że kosztuje co najmniej 8zł ???
    Pozdrawiam i licze na odzew :)

  • 2. Data: 2002-10-04 15:17:49
    Temat: Re: Ilość sprzedawanych towarów!!!
    Od: k...@p...onet.pl

    > Pozdrawiam i licze na odzew :)

    A moze idz sobie z zegarkiem do jednego i drugiego lokalu zblizonej
    branzy..itp, itd..........

    Pozdr
    Krzysztof

    Zeby nie bylo, ze nie odpowiedzialem
    w niedalekiej pizzerri zamykanej o 22-ej, pomiedzy 22-a 10 nie sprzedali ani
    jednej porcji

  • 3. Data: 2002-10-05 06:01:22
    Od: "Realista" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Sting" <s...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o to ile tak przeciętnie sztuk (pizzy) sprzedaje się w ciągu
    > godziny ??? Przyjmując że kosztuje co najmniej 8zł ???

    Stary to zależy od umiejcowienia lokalu, od rodzaju ciasta na pizze, od cen,
    od godziny i od dnia i w końcu od wielkości miasta i ilości pizzerii. Z tego
    co zauważyłem to chyba Płock jest miastem o największęj ilości pizzerii i
    kebabów na 100 mieszkańców (strach wejść do księgarni, bo a nuż tam też
    pizze sprzedają :)) )