PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zarabia sie w... hipermarketach (wyzsze stanowiska)

  • 1. Data: 2005-05-27 21:44:28
    Temat: Ile zarabia sie w... hipermarketach (wyzsze stanowiska)
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    moze orientuje sie ktos z Was ile zarabia sie w sieciach handlowych
    (hipermarkety, dyskonty) na stanowisku zwiazanym z wyszukiwaniem
    nieruchomosci pod nowe sklepy.
    Mam dane, ze kilka lat temu proponowano na takim stanowisku
    6000 zl brutto- jedna z sieci dyskontowych- czy to mozliwe? ;-)

    --
    Pozdrawiam - Deni

  • 2. Data: 2005-05-29 15:56:45
    Od: "zirhan" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Deni" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam dane, ze kilka lat temu proponowano na takim stanowisku
    > 6000 zl brutto- jedna z sieci dyskontowych- czy to mozliwe? ;-)

    Trudno mi w to uwierzyć. Natomiast kilka lat temu byłem na spotkaniu
    kwalifikacyjnym (jeszcze kilkanaście innych odób było tego dnia). Każdemu
    zadawali pytania (niby jak się orientujesz w swoim mieście co do lokalizacji
    takich sklepów). Wyciągali mapę i kazali zaznaczać. Na szczęście
    wymieniliśmy się adresami między sobą i dzięki temu wiem o co chodziło!.
    Rezultat był taki, że nikogo nie przyjęli, natomiast za darmo (każdy
    przyjechał na własny koszt, nawet po kilkaset km.) uzyskali całkiem niezłą
    bazę danych!
    Kolejne chamskie naciąganie, po prostu złodziejstwo. Tamta firma była z
    Lublina.
    Radzę tobie, byś nic nie podawał dopuki cię nie przyjmą!
    Powodzenia

  • 3. Data: 2005-05-29 23:38:05
    Od: "Nikon" <g...@p...onet.pl>

    hi hi hi ...
    jak dostaniesz 2000 zl to mozesz byc bardzo szczesliwy !!!
    ale zawsze mozesz liczyc na podwyzke po 2 latach (15gr brutto:-)

    Nikon

    PS.mam na mysli HM a nie dyskont.