PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Royal Collection.

  • 1. Data: 2005-05-27 21:06:51
    Temat: Praca w Royal Collection.
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

    Witam.

    Za jakis czas zaczynam "szkolic" się do pracy ekspedientki w sklepie Royal
    Collection.
    Czytałam duzo negatywnych opinii na temat tego sklepu,
    wiec mam kilka pytan do osob ktore wspolpracowaly lub mialy jakis kontakt z
    praca w tej firmie.
    Jaka panuje atmosfera ? Czy nie wykorzystuja nowych osob do darmowej pracy
    przez kilka dni ?
    Jakie są pensje ?

    Prosze o opinie na ten temat.

    Pozdrawiam
    Sylwia

  • 2. Data: 2005-06-01 09:45:05
    Temat: Re: Praca w Royal Collection.
    Od: "vanilia" <r...@n...wp.pl>

> [...]
    > z praca w tej firmie.
    > Jaka panuje atmosfera ? Czy nie wykorzystuja nowych osob do darmowej pracy

    Witam
    Moi znajomi pracowali w Royal Collection i byli więcej niż niezadowoleni:(
    Pensje malutkie. Niestety nadgodziny, nadgodziny i jeszcze raz nadgodziny za
    które nikt nie płaci. Atmosfera sztywna i ciągłe niezadowolenie szefostwa z
    powodu niedostatecznych utargów ( na które sprzedawca tak naprawde nie ma
    wpływu jeśli ceny są za wysokie).
    Bardzo duża rotacja personelu też niezbyt dobrze świadczy o firmie.
    Ja też tam startowałam i po dniach próbnych i sytuacji w sklepie opisywanej
    przez pracowników zrezygnowałam. Chyba nic więcej nie trzeba dodawać.

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie lepiej.

    Powodzenia
    Vanilia

  • 3. Data: 2005-06-01 11:38:11
    Od: "PhoeniX" <f...@a...pl_[wytnij_to_ANTYSPAM]_>

> [...]
    > trzeba dodawać.
    > Pozdrawiam i mam nadzieję, że w Twoim przypadku będzie lepiej.

    Dzieki za odpowiedz. Byłam kilka godzin tam na próbie i sprzedający
    narzekali miedzy soba na ciagłą gonitwę za klientem i sprzedaniu mu jak
    najwiecej na wlasne "konto" ( kto sprzeda jakąś tam kwotę ma prowizje).
    Nie odzywają sie, wiec nie chcą mnie ale to moze i dobrze skoro tyle
    negatywnych opinii krazy po necie.

    Pozdrawiam
    Sylwia